Volkswagen e-Golf w najnowszej odsłonie został bardzo ciepło przyjęty przez klientów. A przynajmniej cieplej niż się spodziewał producent. Konieczne bowiem było podwojenie produkcji.
InsideEVs donosi, że fabryka w Dreźnie musiała podwoić produkcję elektrycznego Golfa, aby sprostać zapotrzebowaniu na model. W zakładach uruchomiono drugą zmianę dzięki czemu linię produkcyjną opuszcza dziennie nie 35 a 70 egzemplarzy.
Miesięcznie z fabryki ma wyjeżdżać 2100 egzemplarzy. To pokazuje, że zapotrzebowanie na ekologiczne samochody rośnie. Volkswagen e-Golf nie jest najbardziej wydajnym autem elektrycznym na rynku, ale oferuje wszystkie cechy klasycznego kompaktowego hatchbacka. Najnowszy Volkswagen e-Golf korzysta z baterii o pojemności 35,8 kWh, co się przekłada na zasięg 134-201 km. Zastosowany silnik elektryczny generuje moc 134 KM.