Logo
Toyota Mirai

Toyota Mirai znalazła ponad 3000 klientów w Kalifornii

Toyota Mirai sprzedała się w ilości przeszło 3000 sztuk w samej Kalifornii. Japoński producent poinformował, że 80 procent samochodów z ogniwami wodorowymi sprzedało się właśnie w USA.

Toyota Mirai Toyota Mirai

Szczególnie do mieszkańców Kalifornii przemówiła technologia wykorzystania wodoru, tlenu i ogniw paliwowych. Trzeba też zaznaczyć, że Kalifornia jest jednym z najlepiej przygotowanych miejsc do poruszania się samochodów na wodór. Sieć odpowiednich stacji jest tu elementem kluczowym.

Toyota przyciąga klientów do modelu Mirai jego zasięgiem 502 km i możliwością zatankowania w czasie zaledwie 5 minut. Klasyczne auto elektryczne do odnowienia energii potrzebuje kilku godzin. Co więcej w Kalifornii powstało 31 nowych stacji wodorowych. Toyota pracuje nad kolejnymi 12 obiektami. Mirai jest dowodem na to, że ogniwa paliwowe również mają swoje miejsce na zmieniającym się rynku motoryzacyjnym.
Toyota Mirai Toyota Mirai

2018-01-24 - J. Kruczek

0

Komentarze do:
Toyota Mirai znalazła ponad 3000 klientów w Kalifornii