Tesla Semi jest bardzo ciekawym pojazdem. Nie tylko ze względu na swoje technologiczne oblicze, ale przede wszystkim na eksperyment rynkowy jakim jest. Od producenta wymagano produkcji ciężarówki, a z drugiej strony ciężko było powiedzieć czy rynek przyjmie ciepło taki pojazd.
Wygląda jednak na to, że Tesla Semi znajdzie swoje miejsce na rynku. Ciężarówka będzie bowiem całkiem niezłym elementem marketingowym i wizerunkowym dla dużych koncernów. Producent przyjął już ponad 1230 rezerwacji na swoją pierwszą elektryczną ciężarówkę.
Ostatnio opublikowano informacje, że zamówienia na duże ilości ciężarówek złożyły takie koncerny, jak Anheuser-Busch, Sysco czy Wal-Mart. Przypomnijmy, że rezerwacja jednej sztuki wymaga wpłacenia 20 000 dolarów zaliczki. Jeżeli informacje o ilości rezerwacji są prawdziwe to Tesla przyjęła już zaliczki na kwotę przeszło 24,6 mln dolarów.