Logo

BMW odnotowało spadek zainteresowania modelami i3 oraz i8

BMW jak większość marek premium zanotowało świetny początek roku. Niestety znaczącym wzrostom sprzedaży towarzyszyły też spadki w segmencie, który dotychczas cieszył się zaskakująco wysoką popularnością.

Sprzedaż BMW i3 oraz i8 w pierwszym kwartale 2016 roku zmalała o 23 procent w stosunku do analogicznego okresu roku 2015. To spory spadek. Spowodowany jest on najprawdopodobniej faktem, że ekologiczne modele BMW zdążyły się już nieco opatrzeć, przez co straciły na atrakcyjności.

Nowatorskie, wyjątkowe konstrukcje mają to do siebie, że cieszą się ogromnym zainteresowaniem tuż po debiucie. Później ich popularność sukcesywnie spada. Nie oznacza to jednak, że i3 oraz i8 notują złe wyniki. Wręcz przeciwnie. To nadal bardzo zyskowne modele, choć już nie tak jak przed rokiem.
Jeśli BMW chce utrzymać popularność w segmencie samochodów ekologicznych musi jak najszybciej wprowadzić na rynek kolejny, planowany model jakim będzie i5.

2016-04-19 - A. Ruciński

0

Komentarze do:
BMW odnotowało spadek zainteresowania modelami i3 oraz i8